Sunday 10 June 2012

Diya Sofea dlm Beautifulnara.com

Jumaat lepas, abang nara dari beautifulnara ada post entry pasal Diya Sofea. Tapi semalam Mama Diya minta artikel ini di delete dari beautifulnara sebab tak nak la Diya yang masih kecil jadi bahan gosip kat blog tu sampai ada 177 hot comments. Anyway thank you abang nara buat entry pasal Diya Sofea :). Mama Diya suka cuma tak tahan orang2 yang bergossip kat page tu je huhu ... Boleh ye abang nara Mama Diya letak kat sini entry tu sebagai kenangan :)

Artikel di bawah dari beautifulnara.com sebelum di delete tadi ...

(10 GAMBAR)Diya Sofea Eryna, Budak Comel Yang Sering Menghiasi Iklan TV



Abang Nara pasti korang pernah tengok iklan Anmum kat TV yang banyak budak-budak comel tue.  Mesti korang rasa nak cubit je pipi si comel-comel itu sebab geram sangat. Kali ini, Abang Nara nak perkenalkan salah seorang daripada si comel dalam iklan Anmum itu. Namanya Diya Sofea Eryna.
diya sofea eryna
Cute gila kan? Abang Nara baru dapat info yang si Diya Sofea Eryna nie dah banyak gila menang award sebagai baby yang cute. Antara yang paling hebat ialah The Cutekid Of The Year Contest 2011 (USA) – March 2011. Bangga pulak Abang Nara dibuatnya sebab bayi dari Malaysia dipilih sebagai bayi paling cute.
diya sofea eryna
Yang terbaru, Diya telah membawa watak Diana Danielle ketika kecil di dalam program Fesyenista Manja Baby Kiko 2. Sekali pandang memang ada iras kedua-duanya. Abang Nara rasa Diya nanti bila besar confirm sama taraf kecunnannya dengan Diana. Tak gitu?
Lagi 8 gambar Diya Sofea Eryna dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kalau anda sudah geram dengan kecomelan Diya, boleh LIKE Facebook Diya Sofea Eryna.
diya sofea eryna
diya sofea eryna
diya sofea eryna
diya sofea eryna
diya sofea eryna
diya sofea eryna
diya sofea eryna
diya sofea eryna
@copyright beautifulnara.com

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...